Een nieuwe, avontuurlijke reis in het vooruitzicht - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Mirjam Welbergen - WaarBenJij.nu Een nieuwe, avontuurlijke reis in het vooruitzicht - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Mirjam Welbergen - WaarBenJij.nu

Een nieuwe, avontuurlijke reis in het vooruitzicht

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

10 Augustus 2012 | Nederland, Meppel

Hallo allemaal!
Ik dacht, laat ik mijn waarbenjij.nu site weer eens nieuw leven in blazen met de geweldige reden van een nieuwe aankomende (grote) reis.

Er zijn veel bestemmingen de revue gepaseerd om heen te gaan; Argentinië, Chili, Australië, Amerika, Indonesië... Maar uiteindelijk hebben we toch gekozen voor Nieuw-Zeeland. Samen met vriendin Lisette ga ik zes weken op reis!!! Om het nog wat specialer te maken (en in de trend je-komt-niet-zomaar-weer-aan-die-zijde-van-de-wereld) hebben we de heenreis een stopover van 2 nachten in Hong Kong en de terug reis van 6 nachten in Fiji!
We hebben ervoor gekozen om met een camper rond te reizen. Een soort mini busje die om te toveren is tot slaapplek. Alles is op dit moment gereserveerd en vastgelegd, dus we gaan echt!!!

Voor nu kan de leukste voorpret beginnen. De hot spots uitzoeken en kijken wat voor route we (ongeveer) af gaan leggen. We reizen in elk geval van Auckland op het noorder- naar Christchurch op het zuidereiland. Ook moeten we nog een hostel regelen voor Hong Kong en iets voor op Fiji. Als iemand nog (goedkope)suggesties heeft.... :) en sowieso alle tips over Nieuw-Zeeland zijn welkom!

Middels deze site zal ik jullie weer op de hoogte gaan houden en zijn jullie zo ver weg, toch nog een beetje dichtbij.
30 september vliegen we om 14:00 vanaf Schiphol naar Hong Kong met Cathay Pacific. 9 november landen we om 06:30 weer op Schiphol. Over 2 maand zitten we al op Nieuw-Zeelandse bodem, spannend!!!! en nog zoveel te regelen!!!

Liefs,

  • 10 Augustus 2012 - 17:25

    Dineke:

    Leuk!! Dat worden weer leuke verhalen om te lezen :):)

  • 10 Augustus 2012 - 18:17

    Carolien:

    Ik ben jaloers! Ik ben zelf ook van Auckland naar Christchurch gereisd en ben echt verliefd geworden op het land! Ik wens jullie heel veel plezier! Liefs, Carolien.

  • 10 Augustus 2012 - 20:19

    Quivera:

    Spannend mir!! Maar echt supter super gaaf!!!sorry heb geen tips voor je qua hostel haha. Xxx

  • 24 Augustus 2012 - 00:28

    Evelien:

    Wauw mir! Dat wordt weer een mooie reis (en mooie verhalen)!

  • 12 September 2012 - 14:56

    Lisette:

    Oeh, nou wilde ik ook een waarbenjij.nu aanmaken, maar kan geen geschikte foto van ons 2 vinden;) Misschien een jeugdfoto?:) hahaha het is bijna zover he mir? WHAHHAHAHAAHAH xxx

  • 12 September 2012 - 16:56

    Trudy:

    Hoi Mirjam, leuk dat jullie dit hebben aangemaakt!
    Voor de thuisblijvers een mooi cadeautje!!
    Ik weet nu al dat ik jullie grootste volger word!

  • 23 September 2012 - 22:38

    Gerrit Welbergen:

    Mirjam, pa en ma kijken weer vol spanning uit naar het moment dat jullie vertrekken. We hopen dat de reis voorspoedig gaat verlopen en dat je keurig links blijft rijden in die slaapwagen. Houd je familie en vrienden goed op de hoogte met "spannende" verhalen en zorg dat vriendin Lisette goed op jouw let en andersom. Stamp niet te hard "downunder" als dingen niet lukken, want als jullie op pad zijn, dan slapen wij. Veel plezier alvast samen.

  • 01 Oktober 2012 - 11:35

    Rob:

    Hee Mirjam!

    Wegens belangstelling en studie-ontwijkend-gedrag (misschien wordt Lisette nu boos want ik weet niet of ik het goed spel?!?:p) ga ik jullie verslagen volgen:) Mooi dat jullie goed zijn aangekomen en vooral veel plezier!

    Groetjes Rob

  • 01 Oktober 2012 - 21:31

    Trudy:

    Hoi Mirjam,

    Het is bij ons nu 'savonds kwart over 9, bij jullie 6 uur later kwart over 3 'snachts......
    Droom maar fijn over jullie trip naar Victoria Peak, net even " gecoogeld", wat een mooi uitzicht over Hong Kong!! Wat staat er morgen op 't programma?
    Groetjes, natuurlijk ook aan Lisette xx,

    Trudy


  • 01 Oktober 2012 - 21:51

    Janjaap:

    He mir, muchos plezier in hk, new z en f. Uiteraard volg ik jullie belevenissen en hoop dat je samen met Lisette heel veel avonturen beleefd en veel prachtige dingen ziet. De eerste vliegreis is alweer geweest en ik begrijp dat jullie nu al Hong Kong aan het ontdekken zijn. Gaaf. Groetjes van janjaap.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 640
Totaal aantal bezoekers 40682

Voorgaande reizen:

31 Juli 2018 - 23 Augustus 2018

The Canada Dream

12 September 2015 - 04 Oktober 2015

Een nieuw avontuur; Indonesië

30 September 2012 - 09 November 2012

Hong Kong, Nieuw-Zeeland, Fiji

02 November 2010 - 01 December 2010

India it is!!

19 Juni 2008 - 30 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: