Vervolg afgelopen bericht - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Mirjam Welbergen - WaarBenJij.nu Vervolg afgelopen bericht - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Mirjam Welbergen - WaarBenJij.nu

Vervolg afgelopen bericht

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

25 Juni 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hee, weer een klein kort berichtje.
Het is hier nu half 2 geweest en over een uur moeten we weer in de dininghal zijn. Dan krijgen we nog weer een hele uitleg over allemaal dingen rondom de kinderen. Gisteren hebben we bijv. leren tillen uit een rolstoel etc. We krijgen ook nog te voelen hoe het is om met een natte luier te lopen :P nou ik ben benieuwd!
Ik heb inmiddels het ziekenhuis ook al van binnen gezien. Dat stond niet helemaal op mijn planning... Het ging om mijn bloedblaar op mijn vinger. Hij was nog steeds zo groot en hij was erg hard. De nurse vertrouwde het niet helemaal dus toen moest ik samen met een ander meisje naar het ziekenhuis, naar de dokter. Zij had een oorinfectie. Ik was blij dat we met z'n 2en waren, want mijn Engels is niet heel goed en al die medische termen zijn ook niet voor me weggelegd. (daar was ik trouwens wel alleen) zooo wat een papierwerk moet je eerst door, voordat je geholpen kan worden! Je gaat van het ene kamertje naar het andere. Ze willen vanalles van je weten. Ook meten ze je bloeddruk. Nou toen eindelijk in het dokterskamertje en hij heeft die blaar eraf gehaald. Dat deed eigenlijk best zeer, en het was bleeding, bleeding, bleeding. Toen moest ik voor eigen nurse spelen en druk op de wond uitoefenen. Daarna kreeg ik er een verbandje om en was ik klaar. Al met al zoiets van 2 uurtjes geduurt. Samen met andere meisje moesten we de nurse van het camp weer bellen en we werden weer opgepikt. Nou weet ik ook weer hoe dat gaat ;) Nu moet ik 6 dagen ducktape dragen (hmm het schijnt te helpen?? :P) maar het laat elke keer los, dus het is heel irritant.
We hebben verder ook al heel veel spelletjes gedaan en ook teamspirit. Ik heb stiekem al een kleine paar momentjes van homesick gehad, maar dat is vooral als we even voor onszelf hebben. Ik denk dat als de kinderen er zijn ik zo druk ben en geen tijd om aan huis te denken heb.
(rare zin) Vrijdagavond krijg ik te horen wat voor kind ik krijg! ! Ik ben zooo benieuwd. Duim maar even voor me ;) Zaterdag ga ik heel misschien new york in, of naar een ontzettend groot warenhuis daarvoor met allerlei shops. We will see!
Het is ook zooooooooooo warm!! Ik hoop niet dat ik al verbrand ben ;) Hoe is het weer nu in NL trouwens?
Oja. De director en programmmanager zijn een geweldig team samen! Echt heel erg leuk! Fun and jokes. Ik vermaak me wel goed dus!!
Sorry. Ik moet echt stoppen. Ik hoor graag hoe alle dingen in NL gaan!!
Nog een paar feitjes wat anders is hier:
In ELKE toilet staat een laag water (zo raar :P)
Het wordt om half 9 al schemerig.
Er rijden ontzettend veel grote vrachtwagens rond
Vet eten (ja toch wel :P) Ik probeer zo gezond mogelijk te doen ;)
Ooh en trouwens ik kom waarschijnlijk dunner terug, dan dat ik was. Want ik ren van hot naar her :P
Nou lieve allemaal, tot zeer snel!
Liefsss
OOhh en Maris en Tess succes met de uitslag.. Ik duim voor jullie!
Bye

  • 25 Juni 2008 - 17:55

    Marissa. :

    Heee Mir!
    Wat een avontuur weer! Je komt echt met een ervaringen terug! En dankje dat je voor me duimt. Ik heb alleen bio niet gehaald. Wel jammer, maar ik ga morgen naar Deltion inschrijven. Kijk uit naar je volgende verhaal! En duim natuurlijk ook voor jou!
    Kus,

  • 26 Juni 2008 - 08:13

    Tesss:

    Heyhey!
    Aah wat lief dat je nog aan me gedacht heb! Ik ga je heel snel mailen, want m'n plannen zijn veranderd en dat moet ik je natuurlijk even vertellen! Maar het klinkt echt amazing daar in USA! Enjoyyyy!!
    Heel veel liefs xxxx

  • 26 Juni 2008 - 08:29

    Dien:

    Wow ik schrok wel even toen je zei dat je in het ziekenhuis geweest was:O. ik had nog iets ergers verwacht.. maar dit is ook niet fijn. maar nu is die eraf en gaat het vast beter.

    het weer hier is ook wel mooi. het is in ieder geval wel meer dan 20 graden. dus wel warm voor Nederland. maar daar zal het nog wel warmer zijn:P.

    nou ik zal je ook nog even een mail sturen, want bij mij is ook weer genoeg gebeurt:D.

    kus

  • 27 Juni 2008 - 11:50

    Alie En Joke:

    Hee Mirjam,

    Wat heb je al ontzettend veel opgeschreven. We hebben alles gelezen en zijn nu helemaal bij. De douaneformaliteiten in Amerika is een crime. Wij hebben er ongeveer 1,5 uur voor in de rij moeten staan, maar zijn wel erg vriendelijk geholpen, maar ze willen echt alles weten. Je opmerkingen over de toiletten is erg herkenbaar, vreemd werkt dat, ook zitten er vaak kieren in de toiletdeur en heb je voor je idee weinig privacy. Grote vrachtwagens inderdaad, maar ook grote auto's winkels, flessen melk frisdrank etc.
    Wij zijn dus weer veilig in Nederland en hebben een geweldig vakantie gehad. Dat mail ik nog wel een keer. Succes en groetjes.

  • 27 Juni 2008 - 16:49

    Mellanie:

    Hi there! (mijn engels reikt helaas niet verder dan die woorden;))

    Ik vind t erg leuk om je verhalen te lezen. Ik blijf dat ook zeker doen!

    Vandaag de laatste dag op de Carrousel, erg hectisch allemaal. Maar 't zit er nu ook voor mij op.

    Geniet nog ff van je leerzame avontuur! Ik ga mn koffertjes ook pakken want het vliegtuig naar Bulgarije staat al bijna op ons te wachten!

    Ik blijf je volgen via deze site!

    x Mell

  • 27 Juni 2008 - 17:12

    Mandy:

    Je staat nu achter me maar ik vind het toch even grappig om hier een berichtje neer te 'droppen' haha! Als ik weer terug ben van camp ga ik maar eens even al jouw geplaatste berichtjes lezen want daar heb ik nu nog helemaal geen tijd voor gehad:( ;) Ik ga maar van de computer af, aangezien er alweer een lange rij voor de computer staat. Jeeej, vanavond naar de fillem (lekker hollands geschreven haha!) :D Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 41000

Voorgaande reizen:

31 Juli 2018 - 23 Augustus 2018

The Canada Dream

12 September 2015 - 04 Oktober 2015

Een nieuw avontuur; Indonesië

30 September 2012 - 09 November 2012

Hong Kong, Nieuw-Zeeland, Fiji

02 November 2010 - 01 December 2010

India it is!!

19 Juni 2008 - 30 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: