Nog maar 4 dagen op camp - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Mirjam Welbergen - WaarBenJij.nu Nog maar 4 dagen op camp - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Mirjam Welbergen - WaarBenJij.nu

Nog maar 4 dagen op camp

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

20 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Lieve allemaal,
bedankt voor al jullie lieve berichtjes, mailtjes en kaartjes! Echt zo geweldig.
Dit wordt een heel snel chaotisch berichtje, sorry daarvoor.
Afgelopen week ging super snel. Ik had een erg leuk meisje. Ze kon alleen yes/no en mommy zeggen. Ze liep ook wat moeilijk en was wat slomer dan een normaal kind, maar ze was zo lief!! Ze luisterde goed. Alleen ze werd ziek op de donderdag. Ze moest in totaal 3 keer overgeven :( Ik had zo met haar te doen. Gek genoeg deed het mij niks (haar kots met mijn maag dan he :P) De nurse had haar moeder gebeld en later belde haar moeder terug dat ze haar kind graag op wilde halen. Dus donderdagavond ging ze naar huis. Zo jammer, want ze was echt 1 van mijn favorieten. Het was wel heel lief, want ze draaide het raampje open trok een pruillip en zwaaide uit het raampje. Haar moeder en oma waren ook heel aardig. Nu heb ik mijn laatste kind. Ze heet Amanda en is 11 jaar. Haar broertje is nu ook op het camp. Ze heeft asperger (ze is erg smart) en adhd (pfhoeh ze vliegt/stuiterd alle kanten op) Met deze kinderen ga ik thuis ook werken, dus een goed leermoment dacht ik zo ;) Het is een leuk meisje en ik heb lol met haar. Deze 2 weken is het adventuur week geweest. Waaronder een wakky day waarin we savonds met eten naar elkaar gooien. (morgenavond) We dragen dan ook de vreemdste combinaties van kleren bij elkaar of inside out. Wacht maar op de foto's ;) We hebben ook al een superhero day gehad en talentshow! Afgelopen week was prachtig. Sommigen deden de sisteract of de spicegirls. Vanavond is de volgende met deze campers. Het is nu alweer woensdag en nog maar 3 dagen met de campers. Zaterdag gaat Amanda naar huis en dan moeten we de hele dag het camp schoonmaken. Om half 6 worden we met de originele gele schoolbussen naar de staffparty gebracht. Een lopend buffet. Iedereen krijgt een award en het wordt vast een gezellige, maar ook verdrietige boel. De zondagmorgen vertrek ik met Tasha, Emma, Victoria, Mandy naar NY, naar ons hostel. Zoo'n zin in!
Het is heerlijk weer nu, dus ik hoop dat ik toch nog een klein beetje bijkleur? Ik ben al best bruin voor mijn doen :D
Nu moet ik echt stoppen. Over 2 weken zit ik alweer in mijn 2e (nieuwe) stagedag. Dat zou gek zijn. Snik, snik. Ook wel weer leuk natuurlijk, want het is weer wat nieuws. Ik hoop dat ik in NY misschien nog een berichtje kan typen.
Succes met school iedereen die al gaat, of met werk of met wat dan ook!
Ik spreek/zie jullie vast snel weer.
Liefs xxxxxxx (K)

  • 20 Augustus 2008 - 18:12

    Dien:

    heey lieve mir,

    wat vliegt de tijd toch weer.
    jij hebt genoeg ervaring opgedaan voor je stage, dat komt helemaal goed met jou!!

    ik ben erg benieuwd naar de fotos en naar hoe bruin je bent:P.

    tot snel!
    veel plezier deze laatste week op het camp en heel veel plezier in NY!!

    kus dien

  • 20 Augustus 2008 - 18:16

    Quivera:

    Dag lieve mirjam,
    het zit er alweer bij op voor jou. Wat is het hard gegaan ofniet? Maar je komt terug met heel veel ervaring! Super tof! Vind het nogsteeds erg goed van je, wat een lef om helemaal aan de andere kant van de wereld( zowat:P) aan de slag te zijn. Ontzettend bedankt voor je lieve kaartje, vond het echt zo leuk en lief van je! Nou heel veel succes nog laatste daagjes met de kids. En veel plezier in NY! En tot heel gauw:d..

    liefs,
    xxx Quivera

  • 21 Augustus 2008 - 12:06

    Geke En Geert:

    Hoi Mirjam,

    Nog even de laatste loodjes en dat gaat ongetwijfeld lukken.
    Heel veel succes nog de laatste dagen op het camp en heel veel plezier in NY.
    Geniet er van en heel plezier daar met z'n allen.

    liefs en groetjes.

  • 21 Augustus 2008 - 18:59

    Anita :

    Heej mir!

    Zo volgens mij is het best snel gegaan jah :) maar leuk joh :D hahaha leuk zo'n druk kindje. Kun je al mooi wennen aan je stage.

    Geniet nog maar eff heel goed van de laatste dagen daar op het camp :D

    liefs anita

  • 22 Augustus 2008 - 19:10

    Joke En Alie:

    Wat was het leuk om je verhalen te lezen, maar het lijkt me ook erg gezellig om je weer te spreken. Ik hoop dat je de puf hebt om binnenkort weer mee te blazen. Geniet van New York en tot gauw.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 41003

Voorgaande reizen:

31 Juli 2018 - 23 Augustus 2018

The Canada Dream

12 September 2015 - 04 Oktober 2015

Een nieuw avontuur; Indonesië

30 September 2012 - 09 November 2012

Hong Kong, Nieuw-Zeeland, Fiji

02 November 2010 - 01 December 2010

India it is!!

19 Juni 2008 - 30 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: