Teken van leven - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Mirjam Welbergen - WaarBenJij.nu Teken van leven - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Mirjam Welbergen - WaarBenJij.nu

Teken van leven

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

09 September 2009 | Nederland, Meppel

Hallo allemaal,
Op deze mooie dag laat ik maar eens weer een teken van leven achter op de waarbenjij site. Ze hebben me namelijk al een paar keer met mailtjes bestookt of ik soms op een onbewoond eiland in een bamboe hutje vast zat of dat ik de K2 aan het beklimmen ben.
Helaas, geen van al. Ik ben alleen wat verzand in alle drukte die het afgelopen jaar, na mijn Amerika avontuur, op mij af is gekomen.
Ik heb er alweer 10 maanden stage op zitten, wat overigens ontzettend goed bevallen is. Inmiddels heb ik 2 maand, 32 uur gewerkt op de ZIB (zeer intensieve behandelgroep) van Stichting Dreei en heb ik alweer 3 reisjes achter de rug. Onee, eigenlijk 4, want in december ben ik nog naar Engeland afgereisd om daar Victoria op te zoeken.
Ik ben in Juli naar Stockholm geweest. In Augustus naar Milaan. 2 stedentrips achter elkaar, super leuk en gezellig. Maar ik raad iedereen af dit midden in de zomer te doen... HITTE.
Dan last but not least... Ben ik net terug uit Tsjechië - Most, van een geweldig, bijzonder gezellige concertreis met de Bazuin.

Ik zit alweer te broeden op een nieuwe reis. Juni 2010 ben ik als het goed is uitgestudeerd. Al een tijdje zit ik in mijn hoofd met werken in Amerika in de social work. Het bevalt me hier in Nederland goed om op een leefgroep aan het werk te zijn, dus het lijkt me super om dit werk ook in Amerika uit te kunnen voeren. Nog meer uitdaging! Alsof het allemaal niet genoeg is... In Amerika alle ervaringen op doen, de cultuur nog beter in me op kunnen snuiven en nog meer van de wereld te kunnen zien.
Ik heb al mail contact gehad met Ilexchange en die waren erg enthousiast. Nu nog de stap maken om me daadwerkelijk aan te melden of nog even verder te kijken of ik zo ook werk kan vinden in Amerika.
Dus wie weet... Vlieg ik Augustus 2010 wel richting Amerika voor een jaar? Het liefste een half jaar, maar dat gaat niet lukken I quess.

Zo. Dat was weer even de stand van zaken tot nu toe en nu kan ik deze site behouden voor alle volgende avonturen.

Als iemand nog interessante ideeën heeft... Kom maar op!

Liefs,
Mirjam

  • 09 September 2009 - 14:08

    Mandy:

    Hee Mir!

    Wat leuk dat je weer eens een bericht op je site hebt gezet! Wie weet volgt er voor jou in augustus wel weer een nieuw Amerika avontuur;) Dan kom ik je wel een keer opzoeken in het verre Amerika als het zover is:D

    Xxx

  • 09 September 2009 - 17:05

    Ina Vos:

    Leuk dat je deze manier iedereen even op de hoogte brengt van je plannen voor 2010. Gewoon doen hoor Mirjam Je bent nog jong en ongebonden: dus geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 41001

Voorgaande reizen:

31 Juli 2018 - 23 Augustus 2018

The Canada Dream

12 September 2015 - 04 Oktober 2015

Een nieuw avontuur; Indonesië

30 September 2012 - 09 November 2012

Hong Kong, Nieuw-Zeeland, Fiji

02 November 2010 - 01 December 2010

India it is!!

19 Juni 2008 - 30 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: