Klaarstomen voor de kids - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Mirjam Welbergen - WaarBenJij.nu Klaarstomen voor de kids - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Mirjam Welbergen - WaarBenJij.nu

Klaarstomen voor de kids

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

23 Juni 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Zo. Ik heb er nu bijna 1,5 dag opzitten van allerlei liedjes zingen, dramatische spelletjes en dramatische verhalen over wat er allemaal mis kan gaan met de kinderen ;)
Ik heb net de zwemtest achter de rug! I hate swimming. maar ik moet er aan wennen, want we moeten het elke dag doen met de kinderen en soms zelfs wel 2x op een dag!! Ik hoop maar dat er veel gepoept en bloed in het bad komt, want dan is het voor 24u afgesloten! haha, wat ben ik gemeen!
Het is zo anders hier en ik doe echt dingen die ik thuis niet zou doen :P Jullie moeten me hier eens zien.
Ik merk wel dat de taalbarriere voor mij echt vervelend is. Ik versta het steeds beter, maar ik vind het zo lastig om engels terug te praten. Eigenlijk kan iedereenm hier vloeiend engels, want ze komen van een engelstalig land. We hebben al de volgende nationaliteiten: veel van Engeland, Schotland, Wales, Ierland, Zuid Afrika, India, Duitsland, Rusland (5 van NL) uhh nog wel wat volgens mij! Ik weet het nog niet precies.
We moeten nu over 5 min. in de dininghal zijn (dan is het bij mij 11u en bij jullie 5u)
Wat trouwens minder leuk is, is dat ik nu al verschillende onweersbuien heb meegemaakt. Vreselijk, maar wie weet ben ik aan het eind onweerangstvrij ;)
Dus ik typ mijn berichtje straks verder.
Oooooh!!! Ik heb nog niet verteld over mijn dagje NEW YORK!!! It was amazing!! Geweldig om daar rond te lopen!! Je weet echt niet wat je het eerst of laatste moet doen. We hebben vooral veel rondom 5th avenue rondgelopen (dat is de PC hoofdstraat van A'dam!) Door Broadway gegaan en en en !! Op het Empire statebuilding gestaan! ongelooflijk hoeveel rijen er zijn. Denk je dat je eindelijk naar boven mag, staat er om de hoek weer een rij vol met mensen, maar het uitzicht is zooooo mooi! We hadden best helder weer, dus we konden heel ver kijken! A lot of pictures!
xx

  • 23 Juni 2008 - 14:57

    Mir:

    Oeps, hij staat er nu al op, maar ik verander hem zo snel mogelijk ;)
    I must running! chiao

  • 23 Juni 2008 - 15:08

    Marissa.:

    Geweldig mir, ik vind het zo leuk dat je van die stukjes engels er door heen mixed. Ook in je mail terug, geweldig!
    Volgens mij ben je wel klaar voor die kinders! (:
    En zal 'the boys' de groetjes doen op de bazune!
    Kus,

  • 23 Juni 2008 - 16:50

    Dien:

    mir volgens mij kom je daar heel zeker over! al die dingen die je regelt en aan mensen vraagt.. toppie!

    straks ga je zwemmen ook nog leuk vinden!!
    en onweerangstvrij, ik hoop het!

    en dat engels komt vanzelf. want zoals je altijd zei: straks als je terugkomt kun je alleen nog maar engels en geen nederlands meer:P. dus dat engels komt er vanzelf goed in!

    oh ik ben zo benieuwd naar de fotos van NY!!

    nou tot de volgende keer!

    kus

  • 23 Juni 2008 - 17:41

    Pa:

    Mirjam, die onweersbuien worden hier ook steeds heftiger. Kun je mooi wennen. En doe je best met dat Engels, anders zie ik die Amerikaantjes straks allemaal bij George W. Bush op de stoep staan i.p.v. dat spelletje met jou doen in het bos. Hoe gaat het met de koffer, ga je een nwe kopen? Bye the way, A. en T. zijn over!

    Good luck,
    pa en ma

  • 23 Juni 2008 - 18:45

    Tessa:

    Heey lieve Mir,
    Hoe voelt het nou om daar te zijn?
    Klinkt allemaal zo super Mir! Echt zo leuk! En NY, wauwie! Ik ga je heel snel even mailen, want heb je weer van alles te vertellen!
    Tot mailse!
    Liefs & xXxXx

  • 23 Juni 2008 - 19:56

    Quivera:

    heee mirrie,
    geweldig allemaal hoe je het verteld! ook Maar nog even oefenen met je engels he! Ik zie je daar zo rennen en huppelen daar met die kids haha! Nou mir!

    tot mails xxx

    en ook namens mijn moeder.

  • 23 Juni 2008 - 20:16

    Evelien:

    he mir!

    je kan toch ook foto's op deze site zetten? Kun je dat niet voor alle achterblijvers in NL doen die al jouw verhalen geboeid lezen? :D Ik ben razend benieuwd naar alle foto's!
    En hoe is het nou om daar zo even te leven? lijkt me zo raar om zo ver weg en zo lang van je thuis te moeten zijn.
    Je moet trouwens wel vaak zwemmen zeg! en moet je dan een soort van zwemactiviteiten doen met kinderen of zo?

    bye! big hug!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 41005

Voorgaande reizen:

31 Juli 2018 - 23 Augustus 2018

The Canada Dream

12 September 2015 - 04 Oktober 2015

Een nieuw avontuur; Indonesië

30 September 2012 - 09 November 2012

Hong Kong, Nieuw-Zeeland, Fiji

02 November 2010 - 01 December 2010

India it is!!

19 Juni 2008 - 30 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: