Eerste vlucht overleefd - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Mirjam Welbergen - WaarBenJij.nu Eerste vlucht overleefd - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Mirjam Welbergen - WaarBenJij.nu

Eerste vlucht overleefd

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

19 Juni 2008 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Halloo lieve allemaal,
Dit wordt een erg snel berichtje, want de tijd tikt. We hebben eindelijk een aantal computers gevonden en daar betaal je 2 euro voor 10 minuutjes. Ja ze vreten geld.
Vanmorgen al om kwart voor 7 richting Schiphol vertrokken. Ik heb mezelf heengereden ;) Eens wat anders met al die files :S Maar ik ben trots op mezelf, want ik heb zelfs de auto keurig netjes ingeparkeerd op schiphol. Dat terwijl mijn vader wilde ruilen midden op de snelweg in een file.
Wauw. Ik kan echt al pagina's voltypen over het vliegen! Wat gaaf!! Ik vond het echt leuk :D Vooral dat opstijgen beviel me wel ;) Lekker snel en dan de lucht in en dan boven de wolken. Heel fel licht, niet kunnen kijken met je ogen, omdat de zon zo fel op de witte wolken schijnt. Super! In Engeland was het veel beter weer, dus daar kon ik ook land zien :D Vanuit Schiphol vertrokken we 35 min. later. Geen idee wat er precies mis was, maar we moesten lang wachten voordat we konden taxien. Ik ben benieuwd of mijn ouders ons nog de lucht in hebben zien vliegen? Of zijn jullie bijna gelijk A'dam ingegaan? Leuke dingen gedaan?
Mijn oren leven trouwens ook nog. Ze deden in de lucht wel even zeer, maar het viel mee. Met het dalen had ik er helemaal geen last meer van. Toen werd ik wel misselijk... Het vliegtuig ging een beetje 'raar' doen. We gingen kleine stukjes naar beneden, maar ook weer omhoog. We gingen ook een beetje heen en weer. Niet echt turbelentie volgens mij? Maar we bleven ook een paar rondjes vliegen. Stonden we op de grond moesten we wachten totdat er iets met de wielen opgelost was... Vraag me niet wat, want die Engelsen praten zo ontiegelijk snel :P
Inmiddels was ik behoorlijk misselijk, dus ik was blij toen ik eruit mocht.
We kwamen aan op terminal 5 en kwamen we er daar achter dat we ook nog met een bus richting terminal 4 moesten. Die eerste bus heb ik maar even overgeslagen, anders zou ik daar denk ik niet zo levend meer uitkomen ;) De tweede bus zijn we ingestapt. Ik kwam naast een (engelse?) vrouw te zitten die een paar dingetjes vroeg. Yes! Ik verstond haar en ik kon terug antwoorden :P
Ik schrok er trouwens alweer van dat de bus aan de verkeerde kant reed. Vreemde gewaarwording! Ik was het even vergeten (A)
Vanavond voordat we richting Amerika gaan maar even een reispilletje nemen trouwens... 8 uur vliegen nog voor de boeg! Nou kom maar op hoor! Het bevalt me wel daar zo hoog boven de wolken.
We kregen aan boord trouwens wel gratis wrap met drinken! Wat een service ;)
We hebben al best veel aanspraak gehad. Ze hoorden ons mooie taaltje en dan vragen ze gelijk waar we weg komen ;) (en ja vaak denken ze dan dat we Duutsers zijn ;))

Trouwens!!
Mijn adres:
Elks Camp Moore
Mirjam Welbergen
P.O. Box 375
Pompton Lakes, NJ 07442
USA

Kaartjes/brieven etc ALLE POST! is welkom ;)
Mandy zegt dat het iets van 5/6 dagen duurt ;) kom maar, kom maar!

Nog een laatste ding. Hier in Engeland is gelijk te merken dat ze veeel strenger zijn! We moesten weer opnieuw door de 'douane' en ik moest zelfs mijn schoenen en vest uit doen. Nog even en je moet naakt door de detectiepoortjes heen! :P
Mandy werd ook nog gefouileerd, ik gelukkig niet ;)

Ojee nu moet ik echt stoppen!
Echt tot snel weer!!
Ben benieuwd hoe de vlucht vanavond gaat.. Denken jullie vannacht om 4uur even aan mij? Dan land ik op Newark ;)
Liefsss!!

  • 19 Juni 2008 - 14:27

    Marissa.:

    Ik ga aan je denken om 4 uur, (;
    Ben blij dat het eerste gedeelte van de reis goed is gegaaan! Nog even veeel plezier in the UK. (:
    Kus.

  • 19 Juni 2008 - 14:53

    Dien:

    heey lieve mir,

    fijn om te horen dat eerste deel goed is gegaan:D!!
    leuk is het vliegen he, nu heb je er ook ervaring mee!hihi.
    jammer dat je wel misselijk was, maargoed dat hoort er volgens mij ook bij, ik had het ook:P.

    maar je hebt al weer veel beleefd op 1 zo'n dag!! en die dag is nog maar half om!!

    super dat je nog een computer hebt gevonden om ons even op de hoogte te houden!!

    Nou tot snel weer!!
    en ik zal ook aan je denken om 4 uur:P.

    kus

  • 19 Juni 2008 - 14:57

    Dien:

    heey lieve mir,

    fijn om te horen dat eerste deel goed is gegaan:D!!
    leuk is het vliegen he, nu heb je er ook ervaring mee!hihi.
    jammer dat je wel misselijk was, maargoed dat hoort er volgens mij ook bij, ik had het ook:P.

    maar je hebt al weer veel beleefd op 1 zo'n dag!! en die dag is nog maar half om!!

    super dat je nog een computer hebt gevonden om ons even op de hoogte te houden!!

    heb je in het vliegtuig tijd gevonden om in het boekje te lezen?? of doe je dat pas in het vliegtuig naar Amerika?

    Nou tot snel weer!!
    en ik zal ook aan je denken om 4 uur:P.

    kus

  • 19 Juni 2008 - 14:59

    Dien:

    nou dan nog maar even een berichtje, want het is niet helemaal goed gegaan.
    ik deed op vorige en toen kwam ik weer bij het berichtje, dus ik dacht dat het nog niet verstuurd was. maar nu is het 2 keer verstuurd:$:$. schaam, schaam!

    nou kus

  • 19 Juni 2008 - 16:05

    Paul:

    Hé Mirrie !

    Big brothers are watching you :-) ! Enjoy your flight naar the USA !

    Liefs

    Paul & Frits

  • 19 Juni 2008 - 16:26

    Lies:

    Mir!!!
    Yes!!! nu al een reactie van jou!!! Dus je bent veilig in Engeland? Gelukkig? Dus het was niet een ZEER GROOT vliegtuig?:p hahah...
    nou... ik zal aan je denken vannacht om 4 uur!

    goede reis nog een keer!

    -xxx-
    lies

  • 19 Juni 2008 - 18:14

    Jasper:

    Tijdens het opstijgen en landen moet je kauwgom kauwen.
    Helpt echt hoor(:(:

  • 19 Juni 2008 - 18:14

    Jasper:

    :)

  • 19 Juni 2008 - 21:38

    Quivera:

    Dag lieve mirjam,
    wat leuk en spannend om dit allemaal zo te lezen. mooi he dat vliegen. fijn om te horen dat het goed bevallen is tot nu toe.. nou heel veel succes nog en zou zeker aan je denken vann8 om 4 uur;)

    dikke kus quivera

  • 05 November 2010 - 22:23

    Elma:

    Hallo Mirjam,

    Ik wens je een hele fijne tijd in India.

    gr.
    Elma S.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 586
Totaal aantal bezoekers 40993

Voorgaande reizen:

31 Juli 2018 - 23 Augustus 2018

The Canada Dream

12 September 2015 - 04 Oktober 2015

Een nieuw avontuur; Indonesië

30 September 2012 - 09 November 2012

Hong Kong, Nieuw-Zeeland, Fiji

02 November 2010 - 01 December 2010

India it is!!

19 Juni 2008 - 30 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: