Waaah Bijna!! - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Mirjam Welbergen - WaarBenJij.nu Waaah Bijna!! - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Mirjam Welbergen - WaarBenJij.nu

Waaah Bijna!!

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

18 Juni 2008 | Nederland, Meppel

Oooh ik wilde persee nog een berichtje typen vandaag en het lukt! :D Hij wordt dan wel niet zolang, maar ik laat nog even wat horen ;)
Inmiddels heb ik alle hoeken van het huis wel 100x gezien. Ik rende van hop naar her en ik ben inmiddels wel 10 kilo lichter. Ooh dat brengt me erop dat ik mezelf nog moet wegen!!
Ik wil even kijken hoeveel ik nu weeg en hoeveel als ik terug kom :P
Ik ben benieuwd of ik ook echt aan zou komen door al dat (lekkere?) ongezonde eten!!
Pfhoeh.. Maar mijn koffer zit nu echt propvol! Er past echt niks meer bij in... Ik durf hem niet op de weegschaal te zetten. Hij mag 23 kilo wegen... Mijn handbagage kan nog wel wat voller trouwens!
Dit wordt een zeer chaotisch berichtje omdat ik nu ook allerlei gedachtes door mijn hoofd heb vliegen. Dit moet ik nog doen, dat moet ook nog. Oooh en dat ding moet ik ook niet vergeten!! Help. Ik word haast gek van mezelf!
Afgelopen zaterdag heb ik een heel gezellig afscheidsfeestje gehad. Bedankt =)
Enn!! Ik heb nog steeds niet in het boekje gelezen!! Ik ben trots op mezelf. Nu heb ik iets om naar toe te leven om toch maar in het vliegtuig te stappen!!
Ik sta er nog niet zo om te springen en eigenlijk heb ik nog steeds niet echt het idee zo ver weg te gaan. Nee ook niet nadat ik vandaag zo druk met pakken geweest ben. Ik denk dat ik pas echt het besef krijg als ik Schiphol morgen op de borden zie staan. Ik ga mezelf heenrijden trouwens, met mijn familie erbij ;)
Om half 7 vertrekken we, zodat we om 9uur op schiphol kunnen zijn. Ik hoop dat we niet al teveel files en gekkigheid meemaken.
Om kwart voor 12 vliegt dan echt mijn vliegtuig. Heel misschien komt er morgen nog een berichtje vanuit Engeland, omdat ik daar 6,5 uur overstap tijd heb. Aangezien ik nog nooit gevlogen heb, kan ik daar vast 10 kantjes over vol typen ;) Maar dat moet ik maar even zien!
Ooehh.. Dit zijn echt mijn laatste letters vanuit Nederland...
Bedankt voor alle lieve kaartjes. Ik neem ze allemaal mee en ik hang ze boven mijn bed!
Ook alle reacties die ik krijg. Zo leuk!! Zo voelt het echt fijn om EVEN ;) weg te gaan.
Nu ga ik echt stoppen. Ik moet de adressenlijst nog uitprinten en mijn koffer nog van de zoldertrap naar beneden tillen. Misschien vraag ik daar even wat sterke mannen voor.
Lieve allemaal, ik probeer heel snel weer een berichtje te typen!
We keep in touch!
xx Mirjam

  • 18 Juni 2008 - 20:34

    Marleen:

    Hey roozje!
    (ja ik noem je nog zo);)
    Super super super veel succes en geniet!
    Ben heel trots op je dat je het zo ver hebt geschopt..

    Hele dikke knuffel!
    Kus Marleen

  • 18 Juni 2008 - 20:51

    Yasmine:

    Mir, je moet niet vergeten je adres achter te laten! (of heb ik dat over het hoofd gezien?)
    Goeie reis!!!
    Kus

  • 19 Juni 2008 - 05:53

    Lies:

    He wereldreizigster!:p
    Het is je gelukt om toch nog wat te schrijven gisteravond! Bravo! hahah...
    Je zult nu wel ergens op een Nederlandse snelweg rijden... en dan straks Schiphol... whahaah... Amerika komt steeds dichter bij!

    Goeie reis!!!!!

    xx
    lies

  • 19 Juni 2008 - 07:27

    Tess:

    Nog een x héél héél héél veel plezier!!

    Xxx & liefs

  • 19 Juni 2008 - 08:01

    Marloes:

    hee mirjam!

    veel plezier daar hè;)
    we zien je wel weer bij de bazuin!

    groetjes

  • 19 Juni 2008 - 08:26

    Marissa:

    Hee veel plezier mir! (:
    dikke kus je bugelvriendinnetje! (L)

  • 19 Juni 2008 - 14:18

    Evelien:

    whoehoe! mir is nu in engeland! (dat vind ik al heel wat!) hoe was het om voor het eerst te vliegen? succes met je verdere vliegreis naar AMERICA!

    big kisss!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 40999

Voorgaande reizen:

31 Juli 2018 - 23 Augustus 2018

The Canada Dream

12 September 2015 - 04 Oktober 2015

Een nieuw avontuur; Indonesië

30 September 2012 - 09 November 2012

Hong Kong, Nieuw-Zeeland, Fiji

02 November 2010 - 01 December 2010

India it is!!

19 Juni 2008 - 30 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: