Vluchtgegevens! - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Mirjam Welbergen - WaarBenJij.nu Vluchtgegevens! - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Mirjam Welbergen - WaarBenJij.nu

Vluchtgegevens!

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

07 Maart 2008 | Nederland, Meppel

Hallo Allemaal,
De tijd gaat best snel en alles lijkt nog steeds voorspoedig te verlopen!! Ik heb vandaag namelijk mijn vluchtgegevens al binnen gekregen :D Weer iets om over te hyperen!!

Ik vlieg dus 19 juni, AL OM 7:20 (ojee.. hoeveel uur moet je van te voren aanwezig zijn?? :P) Mijn ouders mopperen nu al ;) Ik vlieg via Londen en mijn vlucht wordt dan ook verzorgd door British Airways. Nu wil ik liever geen slechte verhalen daarover horen, anders durf ik straks het vliegtuig niet meer in te stappen. Kom alleen maar met alle positieve verhalen ;) Ik kom diezelfde dag om 11.40 aan op Newark, vliegveld NY neem ik aan. Dat is mooi! Dan kan ik mooi nog even rondkijken overdag!! Want de volgende dag (20 juni) vertrek ik naar het camp!

De terugvlucht is ook al geboekt. Dit zal zijn op 29 augustus om 18:15uur. Dan vertrek ik van New York JFK. Het volgens mij beruchtste vliegveld van Amerika!? Voor mij in elk geval wel ;)
Ik vlieg weer via Londen en zal zaterdagmorgen 30 augustus om 10.00u weer op Schiphol arriveren!!
Dat wordt een, ik hoop, lange, leuke, geweldige, fantastische en leerzame zomer!

We zijn al met 4 mensen uit Nederland waarmee we vertrekken naar Elks camp Moore! 2 daarvan zijn afgelopen jaar al een keer heen geweest! Ze maken met nog enthousiaster met al hen verhalen!! Zo ben ik nu heel wat meer te weten gekomen. Aantal facts over het camp:
--> 1:1 of 1:2 begeleiding. 1:1 als het een moeilijk kind is, 1:2 als wat makkelijker kinderen zijn.
--> Zijn 3 slaapzalen waar alle kinderen slapen.
--> Zijn aparte bunks voor alle staffmembers. Daar slaap je dan met ongeveer 8 personen en dat wordt je (eigen)stekje voor de hele zomer.
--> Sowieso één keer in de week nachtdienst.
--> Zaterdag 12:00 tot Zondag 12:00 kinderloos. Yes, lekker veel van de omgeving zien!!
--> Het eten is over het algemeen redelijk eetbaar :P
--> De ene week zijn er kinderen van 7 t/m 12 jaar. De andere week 13 t/m 18 jaar.
--> Er wordt elke vrijdag een thema avond georganiseerd, zoals kerst, valentijnsdag en halloween. (kerst midden in de zomer, dat heb ik altijd al een keer mee willen maken ;))

Dit zijn er alvast een aantal, om jullie lezers wat enthousiaster en wat meer op de hoogte te houden :D
Ik heb er alleen maar meer zin in en vertrek het liefste vandaag al!! Maar er is nog best een hoop te regelen van te voren.

Ik wil jullie even attent maken dat jullie je kunnen inschrijven voor deze site, zodat jullie elke keer een e-mail krijgen als ik iets nieuws geschreven heb!! Zo kunnen jullie allemaal up to date zijn ;) Dat kan aan de linkerkant onder de recente berichten. (blijf op de hoogte) staat er. Valt niet te missen toch ;)

Ik denk dat dit voorlopig even het laatste berichtje is tot nu toe en dat ik een aantal weken van te voren weer ga schrijven.

WAUW nog maar 14 weken en 6 dagen!! AFTELLEN!!

Liefss


  • 07 Maart 2008 - 17:01

    Dien:

    heey,

    nou ik heb me gelijk aangemeld, dus nu krijg ik gelijk een mail:D:D. hoef je het me niet steeds weer te zeggen:P.

    maarja dat wordt heel vroeg vliegen. ik kom je maar niet uitzwaaien, als je het niet erg vindt:P:P:$!

    het klinkt allemaal super!!

    heb je dus elke week andere kinderen?! heel veel afwisseling dus, nou dat maakt het wel super interessant! maar niet echt tijd om een band op te bouwen, das wel jammer, maargoed....

    ik kijk uit naar je volgende bericht. jammer dat die nog zolang duurt:P.

    kus

  • 07 Maart 2008 - 17:54

    Corine:

    Ik heb me gelijk ingeschreven hoor;) Dus ik ga zeker op de hoogte blijven!

    Kusje

  • 10 Maart 2008 - 11:26

    Joyce:

    Jaa, ik ga je ook volgen! En me dan natuurlijk ook even aanmelden, om niets te missen! ;) Hoop dat je er een hele fijne tijd hebt!!

    xxxx

  • 18 Maart 2008 - 15:59

    Quivera:

    Hallo mirr, k heb me aangemeld, kan ik alles mooi bijhouden! en je berichtjes blijven sturen.

    kusjexxx

  • 30 Maart 2008 - 17:48

    Geke:

    Het aanmelden is gelukt. Geweldig toch.
    Ik heb trouwens gehoord, dat je in NY ook lekker (en gezond!!??) kunt eten.

    Doei,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 40997

Voorgaande reizen:

31 Juli 2018 - 23 Augustus 2018

The Canada Dream

12 September 2015 - 04 Oktober 2015

Een nieuw avontuur; Indonesië

30 September 2012 - 09 November 2012

Hong Kong, Nieuw-Zeeland, Fiji

02 November 2010 - 01 December 2010

India it is!!

19 Juni 2008 - 30 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: