Plaatsing!!! - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Mirjam Welbergen - WaarBenJij.nu Plaatsing!!! - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Mirjam Welbergen - WaarBenJij.nu

Plaatsing!!!

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

27 Februari 2008 | Nederland, Meppel

Hallo allemaal,
Yes, yes, yes! Ik stuiter van hop naar her. Ik ben zoo blij! Want ik heb gewoon nu al te horen gekregen dat ik EN aangenomen ben EN geplaatst ben op een camp!!! NU AL!! Het is nog maar februari! Waaah zo blij mee! :D
en het mooiste: Ik ben ook nog eens samen geplaatst met vriendin Mandy!! Wauw, dat had ik haast niet meer durven dromen... Het is gelukt!!
Ik opende vanmiddag mijn mail en daar had ik het betreffende mailtje. Ik was zo over enthousiast dat ik vergat de tijd te nemen om goed te kijken waar ik nou precies geplaatst ben!
Dit heb ik nu tot in detail opgezocht!
Ik ben geplaatst op een special needs camp in Pompton Lakes. Deze plaats ligt in de staat New Jersey! Vast wel eens van gehoord!? De naam van het camp is: "Elks camp Moore"
Ik ben gaan uitzoeken waar het nou precies ligt. Ik wilde weten hoe dichtbij het bij NY zou liggen. Wauw, het ligt gewoon maar 3 kwartier van NY af!!! Pompton Lakes klinkt mij wel mooi in de oren!:D Aan een water gebied denk ik dan. Er is volgens mij ook een meer in de buurt!! Op de site staat ook dat het in een bergachtig gebied ligt!? Wauw. Heerlijk toch :D
Er stond ook een site bij: www.njelks.org Hierop is te zien wat voor camp het precies is, je kunt er een rondleiding nemen ;) Er is ook te lezen dat het vooral om gehandicapte kinderen gaat. (physical/emotional) Maar daaronder hoort bijv. ook de stoornis PDD-NOS! Dat maakt het voor mij erg interessant :)

Ik heb nu ook al bekend wat mijn vliegdatum is --> 19 juni. Diezelfde datum kom ik in NY aan voor een introductie. 20 juni vertrek ik per bus naar mijn camp in Pompton Lakes. Ik heb daar dan denk ik eerst een introductie. 22 juni komen de eerste campers en dan kan het campleven pas echt beginnen! 23 augustus is mijn laatste werkdag op het camp! Dat betekent dat ik helaas nog maar een klein weekje over heb om te reizen of whatever, maaaaar dat mag de pret niet bederven ;)

Ik ga nu maar een mail opstellen naar de camp director. Ik ga eens even vragen wat het camp precies inhoudt, wat er van me verwacht wordt, wat voor faciliteiten er zijn, etc.
Ook moet ik de commitment met handtekening binnen 2 werkdagen versturen, anders kan mijn plaats verzegt worden :O Mijn terug vlucht datum moet geboekt worden, een tasman verzekering afgesloten worden en dan zouden de visum dingen ook wel om de hoek komen kijken.

Ooooh ik vind het zoooo fantastisch dat ik geplaatst ben en het meest gave is dat ik samen met Mandy ben geplaatst :D Zo super!!
Het voorbereiden kan nu pas echt gaan beginnen :D

Liefs.

  • 02 Maart 2008 - 21:35

    Evelien:

    Je bent aangenomen!!! waaaaauuuuw! echt GOED! en volgens mij heb jij er erg veel zin in ;) en volgens mij ga jij het daar ook erg naar je zin hebben!
    Ik ga alles volgen wat je doet!

    kusje!

  • 03 Maart 2008 - 17:41

    Corine:

    Veeeeeeel plezier meisje!!

    IK hou deze site in de gaten natuurlijk;)

    Kusjes mij

  • 05 Maart 2008 - 18:21

    Ina:

    Mirjam, ik zal een trouwe lezer van je site worden. Ik ben zoo benieuwd hoe je het zal vinden in de States.

  • 07 Maart 2008 - 16:53

    Dineke:

    heey,

    ja het is echt mooi om waar te zijn, eigenlijk!! echt super!! gewoon geplaatst op een camp en ook nog met mandy:D:D.
    GEFELICITEERD!

    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Actief sinds 09 Feb. 2008
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 40985

Voorgaande reizen:

31 Juli 2018 - 23 Augustus 2018

The Canada Dream

12 September 2015 - 04 Oktober 2015

Een nieuw avontuur; Indonesië

30 September 2012 - 09 November 2012

Hong Kong, Nieuw-Zeeland, Fiji

02 November 2010 - 01 December 2010

India it is!!

19 Juni 2008 - 30 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: